loading...

مطب دندانپزشک اریا

دندانپزشک اریا برای انجام ایمپلنت ارتودنسی کامپوزیت پرکردن دندان پل زدن و سایر خدمات دندانپزشکی

اخبار دندانپزشکی



با این روش ها هزینه دندانپزشکی را کاهش دهید !


مراقبت از دندان ها نه تنها میتواند براي زيبايي هر كس مهم باشد بلكه از هزينه هاي اضافه مانند كشيدن دندان هاي پوسيده پر كردن وهزينه هاي سنگين تر جلوگيري ميكند با انجام چند نكته ساده ميتوانيد از بروز مشكلات دنداني جلوگيري كنيد و  هزینه دندانپزشکی را کاهش دهید ادامه مطلب


جرم گیری از خدماتی است که در کلینیک دندان دکتر عباس پور محمد ارائه میشود که نام دیگر جرم گیری بلیچینگ میباشد جرم گیری در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس(کلینیک دکتر پور محمد) با بهترین مواد سفید کننده دندان انجام میگیرد

سایت اصلی:dental42.ir

تعریف جرم گیری و بلچینگ دندان

بلچینگ و جرم گیری دندان از روش هایی است که دندان پزشکان با آن ها به سفید و شفاف کردن دندان های شما می پردازند و باعث ایجاد  لبخندی زیبا برای شما خواهند شد . در روش جرم گیری دندان پزشک با استفاده از ابزاری جرم های روی دندان شما را از بین می برد که سفید شدن دندان را در پی دارد. این پلاک های عمدتا زرد رنگ که محل تجمع میکروب ها و آلودگی ها روی لثه و دندان هستند پس از برداشته شدن با جرم گیر فلزی توسط اسپری آب از روی دندان و لثه شما پاک خواهند شد. اما در روش بلچینگ دکتر دندان پزشک با مواد اکسید کننده خاص مثل هیدروژن پرو اکسید به سفید کردن دندان های شما می پردازد.

جرم گیری و بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس

اگر در شرق تهران ساکن هستید و قصد انجام بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران را دارید جرم گیری و بلچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس به شما توصیه می شود . این کلینیک  با داشتن پرسنل و دندان پزشکان خبره و متخصص و امکانات عالی و تراز اول به راحتی این دو عمل را برای شما انجام می دهد و لبخند زیبای رضایت را برای شما به ارمغان می آورد.

این جرم و رسوب ها به دلایل مختلفی چون مصرف زیاد چای ، قهوه و سایر نوشیدنی های کافئین دار و همچنین استعمال دخانیات به ویژه سیگار روی دندان ها شکل می گیرد و سفیدی و زیبایی دندان ها را به خطر می اندازد و حتی موجب پوسیدگی دندان نیز می شود . راه فرار از این مشکلات جرم گیری و بلچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس است که به راحتی و با قیمت های مناسب دندان های شما را زیبا و سالم می کند.

قیمت ها و شرایط جرم گیری و بلچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس

همانطور که گفته شد قیمت های جرم گیری و بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس بسیار مناسب است و اگر به دنبال جرم گیری با قیمت 300 هزار تومان در تهرانپارس هستید استفاده از خدمات این کلینیک به شدت به شما توصیه می شود. قیمت هایی که به نسبت سایر مراکز درمانی دندان پزشکی این چنینی واقعا پایین تر هستند.

نکته دیگری که در مورد جرم گیری و بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس وجود دارد این است که اولا این عمل درمان دائمی نیست و باید تکرار شود دوما قبل از انجام هر یک از این دو عمل باید پوسیدگی های دندان به طور کامل رفع شود وگرنه با موادی که برای جرم گیری و بلچینگ به دندان زده می شود صدماتی به دندان ها وارد می شود که ممکن است پوسیدگی دندان ها را نیز افزایش دهد . این رفع پوسیدگی ها هم در کلینیک انجام می شود و همچنین می توانید با گرفتن وقت های بیشتر برای انجام جرم گیری و بلچینگ در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس از تخفیف هایی ویژه نیز بهره مند شوید.

لطفا با دندان گاز نگیرید! ورود اقایان ممنوع

تاج بازدید : 386 شنبه 09 تیر 1397 : 15:34 نظرات (0)

ایا میدانید دندان ها در جذب همسر چقدر موثر است حالا به شما همه چیز دربراه رابطه زناشیویی خواهیم گفت

منبع:www.hidoctor.ir

در یک رابطه جنسی هر کاری که به سلامت طرفین آسیب نزند بلامانع است ، به همین دلیل نمی توان رابطه ی جنسی را در یک چهارچوب خاص در نظر گرفت. اما گاهی اوقات برخی از اشتباهات و کار ها در رابطه ی جنسی باعث می شود که طرفین نسبت به یکدیگر سرد شوند. در این مطلب به بررسی کارهایی که در رابطه جنسی نباید انجام داد می پردازیم.

 

مسلما زمانی که می خواهید با فردی رابطه جنسی داشته باشید آخرین چیزی که می خواهید این است که وی از حس رابطه جنسی خارج شود! برای اینکار ۹ اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید.

۱٫ وی را نمی بوسید!

باور کنید یا نکنید حقیقت این است که بالای ۹۰ درصد در مردان در هنگام رابطه جنسی زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور کامل فراموش می کنند.

بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینکه ذهن آنها در آن لحظه به حرکتی و کاری که انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را که انجام می دهند امکان برقراری بوسه در آن نیست.

بعضیها در طول رابطه دهانشان خشک می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میکنند و مسائل دیگر.

این اولین اشتباهی است که باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم به تاخیر بیاندازد . زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مکیده شوند. آنها بوسه می خواهند.

۲٫ وی هنوز آماده نیست و شما شروع می کنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریک شده اید و معاشقه می کنید . وی نیز با شما همراهی می کند اما وی هنوز کاملا تحریک نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.

در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد . زنان دوست دارند که در هنگام رابطه جنسی سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.

کلیتوریس را لمس کنید و یا آنال ( مقعد ) را برای آنها ماساژ دهید. اما همین کارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود که زن هنوز کاملا تحریک نشده و شما رابطه را آغاز کردید ، می تواند کاملا دردناک باشد.

زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیک های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نکردید که در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده که بشما هجوم می آورد ، رابطه را آغاز نکنید.

۳٫ تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست که حساس است!

این کار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی که زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریک شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینکار را انجام می‌دهند!

آنها برای آماده سازی زنان می دانند که لبها و سینه ها و آلت تناسلی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می کنند و دیگر به سایر نقاط کاری ندارند!

یک مرد نا آزموده فراموش می کند و یا نمی داند که تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت است.

مردان فراموش می کنند که باید شانه های زن را ببوسند یا بلیسند. پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات کول که باعث می شود بدن وی کاملا شل گردد اطلاعی ندارند.

از بوسیدن کمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. (به همه اینها گاز گرفتن نرم و ملایم را هم اضافه کنید) در نتیجه بسیار ساده است که زنان را بصورت تیک‌های عصبی تحریک کنند.

نکته دیگر این است که توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود که زنان تا حدی از خود بی خود گردند که اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی کنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی که در آن قرار گرفته اند برسانند

۴-وزن خود را بروی وی نیاندازید!

این نیز کار دیگری است که افراد نا وارد انجام میدهند.اشکالی ندارد که در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید که مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یکی از نکات کلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی که ذکر کردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند.

چنین چیزی تنها یک کابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند که در طول رابطه تحت کنترل باشند و مرد باشد که آنها را در بر می گیرد اما تحمل کردن وزن مرد اصلا چیزی نیست که آنها خواستار آن باشند.

مورد دیگر اینکه بخاطر تصور اینکه مرد بروی زن قرار گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراکه اصلا به زاویه مچ پاها و شکل سائدها در پوزیشنها توجه نمی کنند که باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نکند.

۵٫ شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!

اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده بسیار شوک آور و عصبی است.

اینکه شما نمی توانید ارگاسم خود را کنترل کنید باعث می شود که فقط چنین حسی را وارد کنید!

باید ارگاسم خود را کنترل کنید و سعی کنید که در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.

اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر کنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد.سکس دهانی را انجام دهید تا زمانیکه ببینید وی وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول کنید.

اگر برعکس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم کنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید که با شیوه ای دیگر مثل اورال سکس و یا همان سکس دهانی شما را تحریک و به مرحله ارگاسم برساند .

۶٫ به وی نمی گویید که می خواهید ارگاسم شوید.

اینکه می خواهید چه کنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه کجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند.

در ابتدا باید حتما به وی بگویید که در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بکنید.و اینکه آیا وی با این کار موافق است یا خیر.

بحث نکنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینکه توضیح بشنوید که چرا نه.اینکار مال الان نیست.

تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بکنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا امکان دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید. در سکوت کارتان را نکنید . وی باید بداند.

۷- شماها به یکباره هنرپیشه فیلمهای پو.ر.نو می شوید!

این هم عادتی است که یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و سعی می کنید تمامی کارهایی را که دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید!

بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پو.ر.نو در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین کارهایی اصلا استقبال نمی کنند.

شما باید شریک خود را بشناسید. آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در رابطه جنسی با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است که دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام رابطه جنسی شناسایی شود. قبل از اینکه وی شما را فردی وحشی خطاب کند!

زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می کنند . اما این دلیل نیست که شما فردی را که ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.

اگر شما به چنین رابطه جنسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری که خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری کنید و یا اینکه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید که با شما جور گردد. اما فکر نکنید که چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در رابطه جنسی هستند همه زنها اینگونه اند!

۸٫ ساکت هستید!

من مطمئن هستم که شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بکشد و چنگ بزند و سر و صدا کند. بگوید که تندتر یا آرامتر و مدام بگوید که خوبه و حرفهای دیگر…بسیار طبیعی است که زنان نیز در طول رابطه می خواهند واکنش شما را بدانند.آنها باید بدانند که کار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.

اینکه بدانند قدرت ارگاسم کردن شما را دارند.شما اگر ساکت باشید فکر می کنند کارشان را درست انجام نمی دهند.اینکه شما هم صدا کنید و یا ساده اعلام کنید که چه حس خوبی دارید چیزیست که شما برای تبدیل از یک آماتور به یک حرفه ای لازم دارید

۹٫ نحوه حرکتی پمپ کردن شما بسیار نا بخردانه است!

بله. بسیاری از مردان فکر می کنند باید مثل چکش بروی هاون بکوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.

زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید و درد باعث می شود که زن ” آه” را به ” آی ” تبدیل کند.

اما مردان همچنان گوششان بدهکار نیست! آنها فکر می کنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد!

آنها بخاطر اینکه نحوه عملکرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند که درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد. این آن جایی است که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند.

آنها آرام آلت را وارد می کنند و پمپ می کنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می کنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیکتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینکه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند!

آنها می دانند که زن اکنون در چه حسی و کجا قرار گرفته و اکنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟

تخفیف دندانپرشکی شرق تهران تا 50 درصد تخفیف واقعی

تاج بازدید : 494 شنبه 09 تیر 1397 : 15:26 نظرات (0)

تخفیف دندانپرشکی شرق تهران

بهترین خدمات دندانپزشکی با تخفیف های استثنایی

  • عصب کشی دندان اطفال+پر کردن ۱۹۰۰۰۰ تومان 
  • با ارزش واقعی ۳۸۰۰۰۰ تومان
  • عصب کشی دندان تک کانال+پر کردن با ۲۶۰۰۰۰ تومان 
  • با ارزش واقعی ۵۲۰۰۰۰ تومان
  • عصب کشی دندان دو کانال+پر کردن ۲۹۰۰۰۰ تومان 
  • با ارزش واقعی ۵۸۰۰۰۰ تومان 
  • عصب کشی دندان سه کانال+پر کردن ۳۵۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۷۰۰۰۰۰ تومان 
  • ترمیم دندان با آمالگام درجه یک ۱۲۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۲۴۰۰۰۰ تومان 
  • ترمیم دندان با مواد همرنگ دندان(کامپوزیت) ۱۶۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۳۲۰۰۰۰ تومان 
  • ترمیم زیبایی دندان (طرح لبخند) ۲۵۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۵۰۰۰۰۰ تومان
  • پست ریختگی هر واحد ۱۸۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۳۶۰۰۰۰ تومان 
  • روکش دندان هر واحد ۳۴۰۰۰۰ تومان 
  • به ارزش واقعی ۶۸۰۰۰۰ تومان

برای اطلاع از سایر تخفیفات برای کلیه خدمات دندانپزشکی با شماره زیر تماس بگیرید

مطب دکتر عباس پور محمد

02177868705

تهرانپارس – نرسیده به فلکه سوم – نبش ۱۹۰ شرقی – ساختمان پزشکان ۱۵۵ – طبقه سوم

 

دندانپزشکی گلبرگ | دندانپزشکی ارزان | بهترین مطب ... golbargdental.ir/  دکتر فاضلی متحصص دندانپزشکی تهرانپارس شرق تهران 09126462968 ... تخفیف 50% کلیه خدمات دندانپزشکی در مرکز تخصصی دندانپزشکی و زیبایی گلبرگ. تخفیف های خدمات دندانپزشکی در تهران | تخفیفان takhfifan.com/cities/تهران/سلامتی-و-پزشکی/خدمات-دندانپزشکی  تخفیف های خدمات دندانپزشکی تخفیفان را اینجا ببینید. تخفیف هایی برای انواع خدمات دندان پزشکی و زیبایی دندان از قبیل کاشت نگین، جرم گیری، بروساژ، ... تخفیفان‌های دندانپزشکی شرق تهران | تخفیفان takhfifan.com/tag/دندانپزشکی-شرق-تهران  تخفیفان های دندانپزشکی شرق تهران. تخفیفان، محبوب‌ترین بستر جستجو و خرید آنلاین انواع تخفیف در ایران است که روزانه بیش از 800 پیشنهاد قابل خرید در آن ... درمانگاه خیریه امام علی (ع) با 100 درصد تخفیف در تهران | ... takhfifan.com › تهران › سلامتی و پزشکی › خدمات دندانپزشکی  ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - تخفیف درمانگاه خیریه امام علی (ع) تنها با پرداخت 0 تومان اما به ارزش 10،000 تومان - اطلاعات ... کلیه خدمات دندانپزشکی در درمانگاه امام علی شوش-4. ایمپلنت | مرکز ایمپلنت و دندانپزشکی شرق تهران samandentalclinic.com/  شما عزیزان برای مشاوره و خدمات ایمپلنت می توانید به دندانپزشکی شرق تهران کلینیک سامان مراجعه ... ۱۵% تخفیف در شیفت صبح به علت شلوغی و پیک کاری در عصر ... شبکه کارینو | تخفیف های پزشکی و سلامت-دندانپزشکی ,تهران shabakekarino.com/تهران/تخفیف-ها/پزشکی-و-سلامت/دندانپزشکی  لیست مراکز و تخفیف های پزشکی و سلامت-دندانپزشکی ,تهران. ... دندان هایی سالم و زیبا در مطب دندانپزشکی قصر سبز. قصردشت - جنوب ... خیابان فرجام - شرق.


ساخت دندان مصنوعی تهرانپارس

تاج بازدید : 1194 شنبه 09 تیر 1397 : 15:17 نظرات (0)

ساخت دندان مصنوعی تهرانپارس

ساخت دندان مصنوعی در شرق تهران تهرانپارس در کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس دکتر عباس پور محمد 100 درصد طبیعی با بافت دهان بهتری نوع کاشت

ساخت دندان مصنوعی
 
 

جنس درجه یک دندان های مصنوعی کاملا مطابف با بافت دندان های اصلی و سازگار با دهان با قالب گیری حرفه ای

ساخت دندان مصنوعی در شرق تهران تهرانپارس

ساخت دندان مصنوعی در شرق تهران تهرانپارس
Regrann from @sanident.bg - #dentalphotography #dentaltechnician #fulldenture #personalized #zahntechnik #zubi #dentes #зубнойтехник #texture
کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس پور محمد بهترین کلینیک خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس
 
ساخت دندان مصنوعی در شرق تهران تهرانپارس
ساخت دندان مصنوعی
ساخت دندان مصنوعی
 

ساخت پروتز دندان و دندان مصنوعی

 ساخت دندان مصنوعی در یک روز - شیپور https://www.sheypoor.com › تهران › تهران › خدمات › پرستاری و درمانی  ساخت دندان مصنوعی در یک روز. ۵ روز پیش، تهران، نارمک. دندانسازی محلات (صمدی) فارغ التحصیل دانشگاه ساخت انواع پروتزهای دندانی دست دندان پارسیل اکریلی ساخت دندان مصنوعی - شیپور https://www.sheypoor.com › تهران › تهران › خدمات › پرستاری و درمانی  ساخت دندان مصنوعی. ۳ هفته پیش، تهران، نارمک. ساخت و تعمیر انواع دندان مصنوعی متحرک. دست دندان. پارسیل اکریلی پارسیل ترموپلاستیک (ژله ای و نشکن) مصنوعي | خدمات و نیازمندی | کامپیوتر | موبایل | برنامه نویسی ... https://divar.ir › همه آگهی ها › خدمات  ساخت دندان مصنوعی در یک روز. نارمک. ۲ هفته پیش. ساخت دندان مصنوعی در یک ... ساخت دندان مصنوعی نقد واقساط ویژه ماه مبارک رمضان|خدمات|تهران_پاسداران|دیوار ... انواع دندان مصنوعی (پروتز دندان) ثابت و متحرک: ساخت و قیمت ...
dentbook.ir/انواع-دندان-مصنوعی-پروتز-دندان-ثابت-و/  ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - بهترین نوع دندان مصنوعی ثابت، متحرک و ژله ای به همراه روند ساخت پروتز دندان، کاشت، هزینه و قیمت. انواع دندان مصنوعی (پروتز دندان) ثابت و متحرک: ساخت و قیمت ... https://yegaدندان مصنوعی فوری: راه حلی سریع برای نبود دندان - کلینیک ... yousefabaddental.ir/mag/دندان-مصنوعی-فوری/  ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - دندان مصنوعی فوری نوعی پروتز است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ها
... شده استفاده کنید، بریج پس از مدتی باید دوباره برای شما ساخته شود. وارد نشده: تهرانپارس دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت چیست؟ | clinicfarjam www.clinicfarjam.ir/?p=1135  ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - جراحی اول در صورتی که نیازی به ساخت دندان مصنوعی نباشد 1 ماه در صورتی که باید دندان مصنوعی ساخته شود 2 ماه در اولین جراحی ایمپلنت کاشته ... دندانپزشکی دکتر ملاطایفه @drmolatayefe Instagram ... picbear.online/drmolatayefe  جراحی و کاشت ایمپلنت. زیبایی . پروتز ثابت . لمینت. ونیر کامپوزیت.درمان ریشه.ساخت دست دندان مصنوعی 02177788130 02177325918 02177391459 تهرانپارس. ایمپلنت دندان - دندانپزشک
کی دکتر ملاطایفه www.drmolatayefe.com/ایمپلنت-دندان/  ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ایمپلنت معمولا از فلز تیتانیوم ساخته میشود. اگر شما ... دندان مصنوعی یا همان تاج (پل) را برای جایگزینی دندان ها میتوان به ایمپلنت دندانمتصل کرد. ایمپلنت دندانی یا کاشت دندان جایگزین ؛ فرآیند ، مشاوره اولیه ... https://tehran-implant.com/implant/  ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - دندان های مصنوعی و بریج هایی که در دهان شما بر روی ایمپلنت قرار می گیرند، در دهان شما سر نمی خورند و جا ... نیم پایه به شکلی دندانی طبیعی ساخته می شود که برای قرار گرفتن تاج دندان تراشیده شده است. .... ایمپلنت دندانی تهرانپارس ... دندانسازی پارس ایرانیان - برترین‌ها https://bartarinha.com/ad/58726/دند دندان مصنوعی فوری: راه حلی سریع برای نبود دندان - کلینیک ... yousefabaddental.ir/mag/دندان-مصنوعی-فوری/  ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - دندان مصنوعی فوری نوعی پروتز است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ها ... شده استفاده کنید، بریج پس از مدتی باید دوباره برای شما ساخته شود. دندان مصنوعی ارزان: چرا هزینه بیشتری برایتان دارد؟ - ... yousefabaddental.ir/mag/دندان-مصنوعی-ارزان/  ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - متاسفانه این سرنوشت اغلب دندان مصنوعی های ارزان قیمت است. گاهی بیماران اصرار به ساخت پروتزی با ارزان ترین قیمت می کنند و وقتی با استفاده از ... کلینیک دندانپزشکی: دندان مصنوعی www.4eversmiles.com/مراحل-لمینت-کردن-دندان/  ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - یکی از روش‌های پر کردن جای خالی دندان‌ها، دندان مصنوعی است. ... فرایند ساخت دندان مصنوعی چند هفته طول می‌کشد و به چند جلسه مراجعه نیاز دارد.
ساخت و کاشت دندان مصنوعی متحرک (ژله‌ای) و ثابت: بهترین ... www.drhashemi.com/ساخت-کاشت-دندان-مصنوعی-متحرک-ژله‌ای/  ۵ آبان ۱۳۹۵ - بازدیدکنندگان گرامی این مقاله صرفا جهت اطلاعات در سایت قرار گرفته است و در کلینیک ما این مورد انجام نمی‌شود، در صورت تمایل به انجام این درمان ... ساخت دندان مصنوعی متحرک و ثابت • کلینیک ایده آل https://www.idealorthogroup.ir/ساخت-دندان-مصنوعی-متحرک-و-ثابت/  جنس دندان مصنوعی کامل از پلاستیک است و برای تطابق کامل با بافت لثه از ترکیب پلاستیک و پورسلن رنگی شده است ، روند ساخت با قالبگیری از فک بیمار شروع ... انواع دندان مصنوعی:ساخت،هزینه،فواید و عوارض - کلینیک ... dencare.ir/انواع-دندان-مصنوعیساخت،هزینه،فواید/  بهترین انواع دندان مصنوعی ثابت و متحرک(پروتز متحرک دندان) و مراحل طرز ساخت و استفاده همراه با هزینه(قیمت)،فوایدوعوارض آن. انواع دندان مصنوعی (ثابت و متحرک): ساخت و هزینه - ... https://drmoradkhani.ir/انواع-دندان-مصنوعی-ثابت-و-متحرک-ساخت-و/  انواع دندان مصنوعی (ثابت و متحرک): ساخت و هزینه ... دندان‌های مصنوعی کامل جایگزین تمام دندان‌ها شده و دندان‌های مصنوعی جزئی متحرک به جای برخی از ..
. اگر قصد استفاده از دندان‌های مصنوعی را دارید، متخصصین ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر مرادخانی ... انسازی_پارس_ایرانیان  رتبه: ۵ - ‏۴ رأی در ضمن تمام دندانهای مصنوعی ارائه شده در این دندانسازی از برندهای معتبر و دارای ... و پروتز متحرک فلکسی (انعطاف پذیر) و پلاک کرم کبالت ساخت دندان مصنوعی با لثه ... مرکز تخصصی سریتا 24d.ir/58992nehclinic.com/انواع-دندان-مصنوعی-پروتز-دندان-ثابت-و/  انواع دندان مصنوعی ثابت و متحرک (نوع ژله‌ای) و یا کامل و جزئی، شیوه ساخت و کاشت دندان مصنوعی، کاربرد چسب دندان مصنوعی، مراقبت از دندان مصنوعی و هزینه آن. وارد نشده: تهرانپارس

ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران

تاج بازدید : 359 پنجشنبه 07 تیر 1397 : 14:01 نظرات (1)

ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران با بهترین دکتر دندانپزشک فوق خصص پروتز های دندانی و ایمپلنت

سایت : dental42.ir

 

کلینیک‌های دندانپزشکی و دندانپزشکان استان تهران - بیمه ... www.karafarin-insurance.ir/.../42179-کلینیک‌های-دندانپزشکی-دندانپزشکان-استان-... فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد ( 25 مورد ) ... امکانات و خدمات : دندانپزشکی ... آدرس : خیابان شریعتی، بین سمیه و طالقانی ، جنب بیمارستان پاسارگاد، کوچه صدیق، ... فهرست و نشانی مراکز رادیولوژی دهان و دندان در تهران | دندانه www.dandane.ir/مراکز-رادیولوژی-دهان-دندان-تهران/ گروه خبر دندانه ۹ آبان ۱۳۹۳ ۸ کلینیک های دندانپزشکی. دندانه، به عنوان بانک ... مراکز رادیولوژی دهان فک و صورت در شرق تهران مرکز رادیولوژی دهان فک و ... تلفن: ۳۳۸۱۲۸۴۰ و ۳۳۸۱۲۷۸۹ ... ارایه خدمات به صورت شبانه‌روزی و در روزهای تعطیل تلفن: ۸۸۸۲۴۷۲۴. مرکز بهداشت شمال - آدرس و شماره تماس مراکز خدمات جامع سلامت ... https://shomal.sbmu.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=202&pageid=33170 مشخصـات مراكـز خدمات جامع سلامت شهری تحت پوشـش مركـز بهداشـت شمـال تهران ... بزرگراه رسالت - جنب آموزش و پرورش منطقه 4 - انتهاي خي ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران ابان هدايتي - كوچه نوآموز- ... دندانپزشکی [2/3] - کارت نگین سلامت www.neginesalamat.com/مراکز-طرف-قرارداد/1-دندانپزشکی.html?start=20 مراکز طرف قرارداد. شهر, نام, آدرس, تلفن ... تهران (مرکز) ... تهران (شرق). کلینیک دندانپزشکی شهید مهرنژاد, نارمک، چهارراه تلفنخانه، 46 متری شرقی، کوچه ... تهران (مرکز) ... به مشترکین خود ، اقدام به ارائه کارت کمک هزینه خدمات پزشکی و دندانپزشکی با نام ... آدرس و شماره تلفن بیمارستان های تامین اجتماعی در استان ... https://www.yasa.co/directory/list-of-social-security-hospitals-in-tehran-province یاسا شبکه‌ای حقوقی که به نیازمندان خدمات حقوقی کمک می‌کند در قالب مشاوره حقوقی، جستجو ... آدرس و شماره تلفن بیمارستان های تامین اجتماعی در استان تهران ... چهارراه تهرانپارس،اتوبان شهید یاسینی،جنب پایانه اتوبوسرانی ... مرکز بهداشتی و درمانی ٢١. مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به عنوان مرکز دندانپزشکی نمونه ... www.helalclinic.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=138&newsview... ۸ مرداد ۱۳۹۶ - اخبار > مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به عنوان مرکز دندانپزشکی نمونه شرق تهران/ارائه خدمات دندانپزشکی به حدود 2 هزار بیمار ... رئیس  ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر اینکه این ... لیست اخبار >> ... کلینیک دندانپزشکی خورشید شرق ( جهت اطلاعات بیشتر ... aminaclub.com/ingid_100066-utab کلینیک تخصصی دندانپزشکی خورشید شرق با کادر متخصص و مجرب در شرق تهران با مجوز وزارت بهداشت راه اندازی گردیده است و آماده ارائه کلیه خدمات درمان های ... بیماران و برخورداری از خدمات نوین دندانپزشکی ،شالوده درمان در این مرکز را بنا نهاده است. ... آدرس : بیست متری افسریه- ابتدای پانزده متری سوم-پلاک تلفن : 33223420 - 021 بهترین دندانپزشکان تهران https://psalamat.com/contracting-parties/لیست-پزشکان-تهران.html در لیست زیر می توانید اسامی برترین دندانپزشکان تهران را به تفکیک دندانپزشکان غرب شرق شمال و جنوب تهران مشاهده کنید . این لیست برای پیدا کردن یک دندان ... كلینیك دندانپزشكی سبز (مجهزترین مركز در شرق تهران) - آپارات https://www.apa ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران rat.com/.../كلینیك_دندانپزشكی_سبز_%28مجهزترین_مركز_در_شر... ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - کلینیک دندانپزشکی سبز - مجهزترین کلینیک شرق تهران - دارای بخش های تخصصی و عمومی - آدرس: بزرگراه رسالت شرق _ خیابان آیت شمالی _ نبش ... مراکز درمانی طرف قرارداد - کمک رسان ایران iranassistance.com/CareCenter/Index  لیست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد کمک رسان ایران (بیمارستانها، مراکز جراحی ... در تهران و شهرستان‌ها. ... توجه: مراکز درمانی قید شده در ذیل ویژه اعضا کمک رسان بوده. .... طرح‌های درمان گروهی و دندانپزشکی گروهی، در کنار چندین هزار خانواده، از خدمات کمک ... ادرس مراکز خدمات دندانپزشکی شرق تهران 

ایمپلنت دندان هم می تواند دارای عوارضی باشد که آگاهی داشتن در مورد آنها می تواند در کاهش این عوارض نقش اساسی داشته باشد. در طی درمان ایمپلنت شاهد عوارضی هستیم که در حدود سه هفته تا شش ماه پس از بروز آن، درمان می شود. بیشتر عوارض ایمپلنت قابل برگشت و طبیعی است. با دکتر سلام همراه باشید تا به عوارض ایمپلنت دندان بپردازیم.

 

 

عوارض ایمپلنت در طول زمان

1- خارج شدن روکش ایمپلنت

روکش های دندان در سال اول با چسب موقت چسبانده می شود. به همین دلیل امکان افتادن روکش ایمپلنت وجود دارد. در صورت افتادن روکش ایمپلنت، با مراجعه به دندانپزشک، دوباره روکش بر روی ایمپلنت چسبانده می شود. اگر شرایط استاندارد برای چسباندن دائمی روکش ایمپلنت وجود داشته باشد، با چسب دائمی این کار صورت می گیرد.

 

2- لق شدن روکش ایمپلنت

در برخی موارد که فشار در برخی نواحی دهان بیشتر از حد معمول باشد، احتمال دارد که روکش ایمپلنت لق شود که البته این لقی دلایل مختلفی دارد که در ادامه بررسی می شود.

 

 

علل لقی ایمپلنت دندانی

دلیل اول- قسمت پایه که اصطلاحا فیکسچر گفته می شود شل می شود و حرکت دارد اصولا ایمپلنت دندان بعد از پیوند نباید حرکتی داشته باشد شل شدن پایه ایمپلنت دندان نشان دهنده عدم جوش خوردن پایه است که یا جراح و پروتزیست موقع کاشت دندان متوجه ان نشده اند یا پیوند اولیه ایمپلنت دندان نامناسب بوده که  بجای چسبندگی استخوانی بافت فیبروز به سطح ایمپلنت می چسبد و در اوایل موقع گذاشتن پروتز بطور نسبی سفت است ولی بعدا  در اثر نیروهای جویدن دچار لقی می شود. در چنین مواردی کل پروتز و پایه  باید خارج شود و یک پایخه جدید بلافاصله یا با فاصله زمانی شش هفته قرار داده شود.

دلیل دوم-  پایه ایمپلنت دندان سفت است ولی پروتز روی آن شل می شود این حالت می تواند بعلت جداشدن چسب یا سمانی باشد که پروتز را روی ایمپلنت دندان می چسباند و یا اینکه پروتز بلند باشه و در حرکات جویدن نیروهای نامناسب به پروتز وارد بشه و باعث جدا شدن پروتز بشه در این مورد باید بلندی پروتز توسط دندانپزشک دوباره ارزیابی شود و پروتز چسبانده شود چون در چسباندن پروتزهای ایمپلنت دندانی اغلب از چسب یا سمان های موقت استفاده می شود این وضعیت شیوع بیشتری دارد.

دلیل سوم- نوع دیگری از لقی پروتز ایمپلنت دندانی وجود دارد که پیچی که قسمت رویی پروتز را به پایه متصل می کند شل می شود که اصطلاح علمی انscrew loosening است این وضعیت یه علت نیروهای نامناسب ناشی از بلند بودن در حرکات طرفی فک ایجاد می شود یا به مشکل ساختاری ایمپلنت دندان بر می گردد که بیشتر در ایمپلنت های ارزان قیمت و کره ای بروز می کند کوتاه بودن پیچ و عدم تطابق قطعه متصل کننده که اباتمنت گفته می شود از علل این وضعیت محسوب می شود

دلیل چهارم- با زاویه نامناسب قرار دادن پایه ایمپلنت موقع جراحی است که می تواند محور نامناسب نیروهای جویدن روی پایه ایجاد کند و شل شدن های پیچ را ایجاد کند.

 

3- شکستگی پروتز و شل شدن پیچ داخلی ایمپلنت

گاهی بدلیل فشار زیادی که به روکشوارد می شود، احتمال شل شدن پیچ داخلی ایمپلنت وجود خواهد داشت. این فشار وارده بیشتر در اثر دندان قروچه یا زیر دندان رفتن سنگ بوجود می آید که البته با درد همراه است. در این موارد پزشک با معاینه ی ایمپلنت شما، در صورت امکان پروتز را خارج و آن را درمان می کند.

 

4- شکستگی بدنه ایمپلنت

بسیار نادر است که این عارضه پیش آید اما غیر ممکن نیست. شکستگی بدنه ایمپلنت جبران ناپذیر بوده و در اثر فشار بسیار زیادی که به ایمپلنت وارد می شود، پدید می آید. در صورتیکه پروتز دندان، به نحوی نامناسب کار شده باشد که فشار ها را از مرکز ایمپلنت به اطراف منتقل کند هم امکان شکستگی بدنه ایمپلنت وجود دارد.

 

 

 

 

5- عفونت کردن ایمپلنت

ترس از عفونت که شاید بتوان آن را نوعی فوبیا (ترس بیش از حد وغیر منطقی) نامید مختص جراحی ایمپلنت نیست. بسیاری از افرادی که تحت انواع جراحی‌های دهانی قرار می‌گیرند این دغدغه را دارند و در اثر همین وسواس تمام پدیده‌های طبیعی بعد از جراحی را نشانه‌ای از عفونت می‌دانند. در صورتی‌که هر تورمی، آبسه و هر ترشحی، چرک نیست.

از طرفی اصطلاح رایج «عفونت کردن ایمپلنت» معمولا اشاره به تمام موارد شکست زود هنگام ایمپلنت (با انواع دلایل واقعی) دارد. به‌عنوان مثال اگر ابعاد استخوان در محل کاشت ایمپلنت کافی نباشد جراح می‌بایست قبل یا حین کاشت ایمپلنت، استخوان از دست‌رفته را بازسازی نماید؛ به نحوی که ایمپلنت در تمام طول خود در محاصره دیواره‌های استخوانی باشد.

اگر به هر دلیل این بازسازی انجام نشود ایمپلنت به استخوان جوش نخورده وهرگز اماده روکش گذاشتن نخواهد شد. ممکن است در این حالت ایمپلنت لق شده و نیاز به خارج کردن آن پیدا شود. اما معمولا تنها برداشتی که فرد ازاین اتفاقات ناخوشایند دارد این است که «ایمپلنت من عفونت کرد و دکترم آن‌ را خارج کرد.» اما موارد عفونت واقعی ایمپلنت بسیار ناچیز بوده و چالشی در درمان‌های ایمپلنت محسوب نمی‌شوند.

 

عوارض چند روز اول پس از انجام ایمپلنت :

1- ایجاد واکنش های حساسیتی بخصوص در اثر خوردن داروهای تجویزی که پس از بروز حساسیت حتما به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

2- لق شدن مختصر دندان کنار ایمپلنت البته جای نگرانی نیست و این عارضه بعد از سه هفته تا یک ماه به حالت طبیعی خود برمی گردد.

3 –  درد که امری اجتناب ناپذیر است و بسته به سختی جراحی و خصوصیات افراد کم یا زیاد می باشد ولی در هر صورت بهترین راه کنترل درد استفاده از مسکن یک ساعت قبل از جراحی می باشد.

4 –  تورم بعد از گذاشتن ایمپلنت در بعضی بیماران وجود دارد و در موارد جراحی پیوند استخوان احتمال کبودی نیز می رود که معمولا این عوارض ایمپلنت از روز بعد از کاشت ایمپلنت شروع می شود و پس از یک هفته بهبودی کامل می یابد.

5 –   در بعضی از موارد (مواردی که ارتفاع استخوان فک پایین بسیار کم می باشد) ممکن است گزگز و یا بی حسی گوشه ی لب مشاهده شود که امری عادی است و پس از گذشت زمان بهبود می یابد.

6 – بدلیل اینکه درمان ایمپلنت یک جراحی بوده احتمال بروز عوارض جراحی وحود دارد از جمله احتمال خون ریزی و عفونت وجود دارد که با رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت های بعد از انجام ایمپلنت میتوانید از آن پیشگیری کنید.

 

 

 

 عوارض دراز مدت ایمپلنت 

* از جمله ی عوارض ایمپلنت که بعد از ۱۵ سال ظاهر می گردد در مورد تک ایمپلنت های مربوط به دندان های جلویی می باشد.
بدین شکل که پس از ۱۵ سال نوک دندان های طبیعی فک بالا یک تا دو میلیمتر پایینتر می آیند ولی نوک روکش های ایمپلنت سر جایشان می مانند بنابراین نیاز به ترمیم مجدد دارند.

* امکان آسیب رسیدن به اعصاب فک در صورت بی تجربه و غیر متخصص بودن دندانپزشکتان

* سوراخ شدن استخوان فک در اثر بی تجربه بودن دندانپزشک

 * مشکلاتی سینوسی پس از ایمپلنت در موارد نادر

 

آیا ایمپلنت دچار پوسیدگی می شود؟

ایمپلنت را می توان جایگزینی برای دندان از دسته رفته به طور دائم دانست. تا به حال مقاله ای یافت نشده که نشان دهد ایمپلنت دچار پوسیدگی می شود ولی برای محافظت از ایمپلنت باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و حداقل سالی یکبار برای جرمگیری به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

 

 

 

 

آیا ایمپلنت باعث سرطان می شود؟

ایمپلنت های دندانی باعث سرطان زایی فک نمی شود. تا به امروز هیچ یک از مقالات یا مشاهدات علمی به همچین موردی  بر نخورده اند.

دانشمندان ، پزشکان و صاحب نظران دنیا به این باور رسیده اند که ایمپلنت دندان، وقتی با تکنولوژی روز ساخته شده باشد و تحت نظر آزمایشات حیوانی قرار گرفته باشند، از بابت سرطان زا بودن ایمپلنت مصون هستند.

هر روشی درمانی عوارض نیز دارد. ایمپلنت دندان در بعضی از موارد برای بیمار ممکن است رضایتمندی حاصل نکند، به طور مثال بعضی از افراد ممکن است ایمپلنت از فک آنها جدا شود و جواب ندهد اما باز امکان وصل مجدد آن بر روی فک وجود دارد.

بطور کلی به هیچ عنوان ایمپلنت باعث سرطان نمی شود.

 

فیلم دندانپزشکی

فیلم کامل کشیدن دندان عقل و چگونگی انجام آن




چگونگی عصب کشی +فیلم


فیلم کامل چگونگی ایمپلنت

تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,921
  • بازدید ماه : 7,600
  • بازدید سال : 42,711
  • بازدید کلی : 181,815