loading...

مطب دندانپزشک اریا

متخصصان متبحر برای انجام ارتودنسی در تهرانپارس مشغول به فعالیت هستند. برای درمان ناهنجاری های دندانی خود به ارتودنسی در تهرانپارس مراجعه نمایید.

اخبار دندانپزشکی



با این روش ها هزینه دندانپزشکی را کاهش دهید !


مراقبت از دندان ها نه تنها میتواند براي زيبايي هر كس مهم باشد بلكه از هزينه هاي اضافه مانند كشيدن دندان هاي پوسيده پر كردن وهزينه هاي سنگين تر جلوگيري ميكند با انجام چند نكته ساده ميتوانيد از بروز مشكلات دنداني جلوگيري كنيد و  هزینه دندانپزشکی را کاهش دهید ادامه مطلب


بهترین مرکز ارتودنسی در تهرانپارس

تاج بازدید : 153 یکشنبه 07 آذر 1400 : 22:53 نظرات (0)

دندان های نامرتب و دارای ناهنجاری در ظاهر فرد بسیار تاثیرگذار است. همچنین این مشکل باعث ایجاد ناراحتی و همچنین تغییراتی در فک و سایر دندان ها می شود.

در صورتی که در منطقه شرق تهران زندگی می کنید، می توانید با مراجعه به مراکز ارتودنسی در تهرانپارس ، مشکلات دهان و دندان خود را برطرف نمایید تا نه تنها ظاهر شما را زیبا تر کند، بلکه سایر مشکلات شما را نیز مرتفع سازد. متخصصان ماهر در این زمینه در مرکز ارتودنسی در تهرانپارس آماده خدمت رسانی هستند.

درمان با ارتودنسی

در صورتی که فک و یا دندان ها دچار دفرمگی و بد حالتی شده باشند، باید آنها را اصلاح کرد تا هم در ظاهر فرد تاثیر بگذارد و هم از مشکلات گوارشی که در آینده فرد را درگیر می کند، جلوگیری شود. در واقع این زمان است که الزام انجام ارتودنسی احساس می شود.

با انجام ارتودنسی های مختلف که بر اساس نیاز دندان های فرد و نوع مشکل آن، انجام می گیرد، بریس های دندانی و ابزارهای ارتودنسی با فشاری که به دندان ها و فک وارد می کنند، حرکت آرامی را در فک شخص مورد نظر و یا در دندان های وی ایجاد کرده و به مرور ناهنجاری ها را ترمیم و برطرف می نماید.

انجام کارهای مربوط به ارتودنسی خود را به مراکز معتبر و تخصصی مانند ارتودنسی در تهرانپارس بسپارید تا تحت نظر متخصصان در این زمینه قرار بگیرید.


دندانپزشک خوب در شرق تهران + لیست قیمت گالری عکس

 

مزایای انواع درمان های ارتودنسی در تهرانپارس

روش های مختلفی برای ارتودنسی دندان ها وجود دارد که می توان به، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی نامرئی اشاره داشت.

از مزایای ارتودنسی ثابت می توان به این مورد اشاره داشت که به طور ثابت در دهان و بر روی دندان ها قرار می گیرد و در طول درمان، نیازی به خارج کردن آن نمی باشد و اگر در سن مناسب اقدام به انجام آن شود، نتیجه مورد نظر بدست خواهد آمد.

ارتودنسی متحرک مزایایی نسبت به ارتودنسی ثابت دارد که همین موارد باعث می شود تا برخی از افراد این نوع از درمان را ترجیح دهند. از مزایای آن می توان توانایی خوب تمیز کردن دندان ها با خارج کردن ارتودنسی اشاره داشت. همچنین استفاده از این نوع ارتودنسی بسیار راحت تر است و برای ساخت و نصب آن، زمان کمتری نیاز است.

اما باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، نباید بیش از حد آنها را از دهان خارج کنید.

از مزایای ارتودنسی نامرئی نسبت به دو مورد دیگر همانطور که از نام آن مشخص است، می توان به نامرئی بودن و در معرض دید قرار نداشتن این نوع ارتودنسی اشاره داشت که خود یکی از مزایای بزرگ برای افرادی است که تمایل به دیده شدن ارتودنسی خود ندارند.

در نهایت شما با مراجعه به درمانگاه ها و مراکز معتبر دندانپزشکی مانند مراکز معتبر ارتودنسی در تهرانپارس می توانید با مشورت پزشک مربوطه، بهترین و مناسب ترین روش را برای دندان های خود انتخاب نمایید.


بهترین سن برای ارتودنسی چه زمانی است؟

از آنجایی که برای رسیدن به نتیجه دلخواه به دوره درمانی از 6 تا 24 ماه نیاز داریم، بهترین زمان برای انجام ارتودنسی در سن کودکی است زیرا پس از گذشتن از سن بلوغ، به دلیل شکل گرفتن استخوان ها، تغییر در فرم و حالت آنها بسیار مشکل شده و به زمان بیشتری نیاز دارد. بسیار از دندانپزشکان و متخصصان ارتودنسی در تهرانپارس و سایر مراکز درمانی، بر این عقیده هستند که بهترین زمان برای انجام این کار، بین 7 تا 12 سال است.

یکی از موارد مهم در زمان ارتودنسی، نوع تغذیه در زمان ارتودنسی و پرهیزات غذایی است. یکی از مهمترین موارد که باید رعایت شود این است که، حتی الامکان از خوردن مواد غذایی سخت و چسبناک  خودداری کنید. بهترین غذاها برای این افراد، غذاهای نرم هستند.

ماست، سوپ ها، گوشت های نرم، غذاهای دریایی، برنج نرم، تخم مرغ، نان های نرم، میوه ها و سبزیجات نرم و سایر مواد غذایی که فشاری به ارتودنسی شما و بریس ها وارد نکنند را می توان با خیالی راحت مصرف کرد.

تا حد امکان از خوردن شکلات و شیرینی های چسبناک، ذرت، یخ، آجیل، هویج خام، آدامس، تافی و بسیاری از مواد سفت و چسبنده باید پرهیز کرد.

بیشتر بخوانید

بهترین دندانپزشک برای ارتودنسی در شرق تهران

نکاتی در مورد ارتودنسی دندان

 

آیا انجام ارتودنسی در گفتار ما تاثیرگذار است؟

بسیاری از افرادی که نیاز به انجام این نوع از درمان دارند، قبل از گذاشتن بریس های مختلف در دهان نیز با مشکلات کلامی و گفتاری مواجه هستند و ارتودنسی در برطرف کردن آنها بسیار تاثیرگذار می باشد.

اما موردی که وجود دارد این است که در شروع درمان به دلیل قرار داشتن یک جسم خارجی در دهان و عادت نداشتن به آنها، قطعا با مشکلاتی در بیان کلمات و صداها مواجه خواهید بود که به مرور زمان برطرف خواهد شد و جای نگرانی نیست.

در صورتی که با شل شدن براکت ها و یا بریس ها در دهان خود مواجه شدید، با مراجعه به مراکز ارتودنسی در تهرانپارس و یا هر مرکز نزدیک به محل سکونت خود و یا پزشک، می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

در صورتی که شل شدگی خفیف باشد، می توانید با استفاده از موم ارتودنسی روی آن را پوشانده و منتظر نوبت چکاب بعدی خود باشید و در طول این زمان از خوردن غذاهای سفت، خودداری نمایید. اما در صورتی که شل شدن ارتودنسی شما به حدی باشد که براکت ها از روی دندان و از دهان خارج شوند، باید سریعا به متخصصان ارتودنسی در مراکز ارتودنسی در تهرانپارس مراجعه نمایید.

 

زمان معاینه های دوره ای ارتودنسی در تهرانپارس 

پس از انجام ارتودنسی، چندین بار باید نزد پزشک مورد نظر بروید و معمولا بین هر معاینه تا نوبت بعدی، زمانی در حدود 4 تا 6 هفته را باید در نظر گرفت. در زمان مراجعه به مراکز ارتودنسی در تهرانپارس، به خوبی ارتودنسی قرار داده شده در دهان شما چک شده و تنظیم می شود. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فیلم دندانپزشکی

فیلم کامل کشیدن دندان عقل و چگونگی انجام آن




چگونگی عصب کشی +فیلم


فیلم کامل چگونگی ایمپلنت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,914
  • بازدید ماه : 1,277
  • بازدید سال : 36,388
  • بازدید کلی : 175,492